PETITION.BY - Удобный Город
Петиция №5344
06 июня 2022

Нядбалае стаўленне да рамонту сквера другі год запар (г.Мазыр). Абскарджанне адказу Мазырскага райвыканкама

Рамонт не быў выкананы.
ответ
получен

Адресат:

Текущий статус обращения:

02 чэрвеня 2022 г. атрыманы адказ на электронны зварот (копія прыкладаецца). Дадзены адказ, на наш погляд, не адпавядае патрабаванням заканадаўства ў частцы поўнага, усебаковага і аб'ектыўнага разгляду зваротаў і накіравання матываваных і абгрунтаваных адказаў грамадзянам па наступных прычынах:

- выканана замена не ўсіх зламаных або трэснутых дошак;

- выраблена афарбоўванне максімум адной дошкі ў лаўцы, хоць па фатаграфіях, далучаных да звароту, бачна, што кожная лаўка мае патрэбу ў поўным афарбоўванні;

- ліўневая сістэма, адрамантаваная летась пасля адпаведнага звароту грамадзян, скаргаў, званкоў і паўгадавога чакання, не працуе належным чынам - размывае зямлю побач з ёй, на дарозе тырчыць штыр;

- сметніцы ўсё яшчэ пагнутыя, на іх надпісы.

Год таму быў напісаны зварот з патрабаваннем добраўпарадкавання сквера. Былі атрыманы адказы ад Ф. Ф. Галюка і Д.У. Мілера, што будзе праведзены рамонт, але ў рэчаіснасці не ўсё абяцанае было выканана, рамонт зроблены нядбала. Таму быў напісаны другі зварот у Мазырскі райвыканкам, на які быў атрыманы адказ ад Д.У. Мілера, і зноў рамонт быў выраблены з такой жа нядбайнасцю. І толькі пасля абскарджання звароту ў Гомельскім аблвыканкаме выправілі недахопы.

Улічваючы вышэйвышэйпададзенае, патрабуем:

- забяспечыць належны разгляд звароту і кантроль за яго выкананнем;

- выканаць рамонт і афарбоўванне лавак, выправіць сметніцы і ліўнёўку;

- правесці праверку па прызнакам наяўнасці сістэматычнага нядбайнага выканання абавязкаў работнікамі Мазырскага райвыканкама і КУП "Мазырскі райжылкамгас" і ў выпадку ўстанаўлення адпаведных фактаў прыцягнуць іх да дысцыплінарнай адказнасці.

Пры разглядзе гэтага звароту просім:

- даць абгрунтаваны і матываваны адказ па сутнасці з канкрэтнымі фармулёўкамі і спасылкамі на нарматыўныя прававыя акты (пункт 1 артыкула 18 Закона ад 18.07.2011 № 300-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб");

- забяспечыць уважлівае і адказнае стаўленне да разгляду гэтага звароту; не дапускаць халатнасці, фармалізму і бюракратызму пры яго разглядзе (падпункт 1.1 пункта 1 дырэктывы ад 27.12.2006 № 2 «Аб дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату і павышэнні якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва»).

Читать далее: