У РУП "Белтэлекам" ёсць розныя паслугі, якiя аказваюцца пры дапамозе розных спосабаў.
На дадзены момант значная частка інфармацыйных паслуг пастаўляецца па тэхналогіі PON.
Кліенты, якія карыстаюцца такімі паслугамі прадпрыемства электрасувязi як Iнтэрнэт, ці тэлебачаннее па тэхналогіі PON, вымушаны аплочваць паслугу тэлефон.
Мы кліенты РУП "Белтэлекам" і яго патэнцыйныя кліенты патрабуем ад прадпрыемства электрасувязi размежаваць паслугі, якiя iм прадстаўляюцца і аказваць іх асобна, ці ў пакетах.
Прыклад:
Iнтэрнэт 10, 20, 30, 50, 100 мб/с,
тэлебачанне 10, 20, 50, 100 каналаў,
тэлефон ,
Iнтэрнэт+тэлебачанне,
тэлефон+Iнтэрнэт і інш. спалучэнні.
Количество подписей под петицией:
764
Пры аказанні паслуг тэлефоннай сувязі, byfly, ZALA прадпрыемства нясе выдаткі па ўтрыманню абаненцкай лініі, якія размяркоўваюцца прапарцыйна аказаным па ёй паслугам. Таму пры карыстанні абанентам толькі паслугамі byfly або ZALA (разам ці паасобку) тарыфы на іх аказанне не ў поўным аб'ёме кампенсуюць выдаткі прадпрыемства на ўтрыманне абаненцкай лініі.
Комментарии (22)
Для просмотра комментариев Вы должны войти на сайт или зарегистрироваться