Праблема стаянкі транспартных сродкаў на дадзены момант стаіць востра як у буйных гарадах, так і ў маленькіх. Аўтааматары часта сутыкаюцца як з праблемай паркоўкі аўто, так і з праблемай прыпаркованых аўто ў крайняй правай паласе паралельна бардзюра, што часта ўскладняе праезд па дарозе як з чатырьмя, так і з шасцю палосамі руху. У сувязі з гэтым, мы патрабуем ад Беларускага дарожнага навукова-даследчага інстытуту «БелдорНДІ» і Міністэрства транспарта і камунікацый аб'яднацца з мэтай распрацоўкі правіл і методык па будаўніцтве і мадэрнізацыі дарог гарадоў з будаўніцтвам перпендыкулярных паркоаачных месцаў пасля крайняй правай паласы руху, а пры немагчымасці будаўніцтва перпендыкулярных парковачных месцаў, арганізоўваць будаўніцтва паралельных парковачных месцаў.
Таксама прапануем далучыць да аб'яднання Мінстэрства архітэктуры і будаўніцтва для сумеснай распрацоўкі нарматыўных актаў.
Количество подписей под петицией:
8
Паркоўкі варта размяшчаць у межах чырвоных ліній вуліц з прыладай дадатковых палос шырынёй 3 м на пашырэнні праезнай часткі, на бакавых раздзяляльных палосах глыбінёй ад 2.5 да 5.5 м у залежнасці ад прынятай схемы расстаноўкі ТС. Тэхнічныя патрабаванні на праектаванее аўтастаянак і парковак выдаюцца ЎДАІ МУС.